Հետաքրքիր է

Տոքսեյի պատմություն - պատմություն

Տոքսեյի պատմություն - պատմություն


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Տոքսավայ
(MB: t. 9; 1. 62 '; b. 11'3 "; dr. 2'6" (միջին); s. 13.8 k .;
cpl 9; ա 1 լիտր, 1 մգ)

Toxaway-փայտե կորպուսով մոտորանավակ, որը կառուցվել է 1917 թվականին Մորիս Հեյթսում, Նյու Յորք նահանգում, Gas Engine and Power Co.- ի և Charles L. Seabury Co.- ի կողմից-ձեռք է բերվել նավատորմի կողմից 1917 թ. Հունիսի 9-ին J. H. Nunnally- ից: Նշանակված SP-743 ՝ նավակը շահագործման է հանձնվել 1917 թվականի հունիսի 12-ին, կցվել է 2-րդ ռազմածովային շրջանին և գործել Նյուպորտի շրջանից, որը գտնվում էր istինադադարի միջոցով պարեկությամբ: 1918 թվականի դեկտեմբերի 2 -ին Թոքսեյը վերադարձվեց տիրոջը:


Lake Toxaway Country Club- ի պատմություն

Որպես լճի Toxaway Estates- ի նոր բնակիչներին առաջարկվող հարմարությունների մի մաս, Reg Heinitsh Sr.- ը 1963 թվականին ձևավորեց Lake Toxaway Country Club- ը և կառուցեց 18 անցքով գոլֆի դաշտ: 1965 թվականին նա ձեռք բերեց Մոլցի հին առանձնատունը որպես ակումբ օգտագործելու համար և տրամադրեց լողավազան, կրոկետ և թենիսի հարմարություններ: Ակումբի մոտակայքում կառուցվել է մարինա `տան սեփականատերերին հարմար վայր տրամադրելու համար` մասնավոր ջրային նավեր գործարկելու կամ օրվա համար նավ վարձելու համար:

1985 -ին Heinitsh Sr.- ը Lake Toxaway Company- ի բաժնետոմսերի մեծ մասը վաճառեց իր որդուն ՝ Reg Heinitsh Jr.- ին: Այս գնումը ներառում էր Lake Toxaway Country Club- ի կառավարումը, և Heinitsh Jr.- ը շուտով սկսեց աշխատել իր հարմարությունները բարելավելու համար: 1988-ին Ակումբը ներկայացրեց իր երկու ակումբները, որոնք գտնվում էին կանաչի խնամված խնամքով: Լողավազանի նոր օբյեկտները և թենիսի կորտերը ավարտվեցին 1990 -ականներին:

2000-ին Ակումբը բացեց իր ակումբը Bear Wallow Springs- ում, որտեղ տեղակայված են ֆիտնես կենտրոնը և գոլֆի ուսուցման կենտրոնը `Թոմ Ֆազիոյի նախագծով: 2007 թ.-ին Club ’s- ի 18 անցքով գոլֆի դաշտը ենթարկվեց հիմնանորոգման: Նոր խաղադաշտը հայտնի գոլֆի ճարտարապետ Քրիս Սփենսի առաջին ստորագրությունն էր: Բոլորովին վերջերս, 2007 -ին Ակումբը վերանորոգեց իր գոյություն ունեցող խաչածածկի սիզամարգը և 2011 -ին ավելացրեց երկրորդ սիզամարգը:

Այսօր Lake Toxaway Country Club- ը մասնավոր ակումբ է, որն առաջարկում է մրցանակակիր 18 անցք ունեցող գոլֆի դաշտ և 20 ակր գոլֆի ուսուցման կենտրոն, թենիսի 5 կորտ, 2 համաշխարհային կարգի կրոկետի սիզամարգ, 5300 քառակուսի ոտնաչափ ֆիթնես կենտրոն, սեզոնային: բացօթյա լողավազան և բացառիկ ճաշարան չորս վայրերում: Lake Toxaway Country Club- ի անդամակցությունը սահմանափակվում է Lake Toxaway Estates- ի գույքի սեփականատերերով:


Թոքսեյ լճի հարուստ պատմությունը

Առաջին արհեստական ​​լիճը, որը ստեղծվել է Ապալաչյան լեռներում 1902 թվականին, այս անաղարտ ջրային մարմինը, որը հայտնի է որպես Թոքսուեյ լիճ, ծառայել է որպես բնության կենտրոն ՝ շքեղորեն նշանակված «Տոքսայվեյ» պանդոկի համար: Պիտսբուրգյան ձեռնարկատեր և տեսիլք պարոն Է. Այսօր գեղեցիկ Թոքսեյ լիճը մնում է սոցիալական և ժամանցի հավաքատեղի ինչպես բնակիչների, այնպես էլ այցելուների համար: Թանկարժեք լեռնային տեսարաններով և բյուրեղյա մաքուր ջրերով նկարված ՝ Թոքսեյի լիճը Հյուսիսային Կարոլինայի ամենամեծ մասնավոր լիճն է:

Մղոններ մաքուր ափամերձ գոտի

Freeառայելով որպես բազմաթիվ ազատ հոսող լեռնային առվակների հավաքածու ՝ լճի հիմնական ջրի աղբյուրը Տոքսուեյ գետն է: Առավելագույն խորությունը 60 ոտնաչափ և 14 մղոն գեղատեսիլ ափամերձ գոտի ՝ Թոքսեյ լիճը թոշակառուներին և հանգստացողներին առաջարկում է լողալ, նավարկել, դահուկներ քշել և նավարկել: Ձկնորսության սիրահարները կգտնեն գավաթի ձկների լայն տեսականի `ծիածանափայտ իշխանից, մեծ ու փոքր բերանով բասից, բլիգիլից և գորշուկից:

Գեղեցիկ տեսարաններ `համակցված համաշխարհային կարգի հարմարություններով

Որպես առողջարանային պրեմիերա ՝ Toxaway Lake- ը ներկայացնում է սեզոնային վարձույթներ, հիմնական առանձնատներ և երկրորդական տներ մի քանի եզակի համայնքներում: Lake Toxaway Estates- ն ունի համաշխարհային կարգի բազմաթիվ հարմարություններ, ներառյալ առաջնության գոլֆ և թենիս, հիանալի արշավ և ձկնորսություն: Lake Toxaway Estates- ը և ակումբը առաջարկում են բազմաթիվ բնակելի տարբերակներ, ներառյալ գոյություն ունեցող տները, լճի վրա գտնվող նոր տներ, գոլֆի դաշտում կամ լեռան վրա `կտրուկ տեսարաններով:


Տոքսեյի պատմություն - պատմություն

TRANSYLVANIA COUNTY GEVERMENT:
www.transylvaniacounty.org

COUNTY SEAT: Բրեւարդ

ՁԵՎԱՎՈՐՎԱ: 1861
ՁԵՎԱՎՈՐՎԱ Է. Հենդերսոն, acksեքսոն

ՀՈANDԱՅԻՆ ՏԱՐԱՔ՝ 378.53 քառակուսի մղոն

2018 Բնակչության գնահատում: 34,215

Սպիտակ ՝ 93.4%

Սև/աֆրոամերիկացի ՝ 3,6%

Ամերիկյան հնդիկ ՝ 0.4%

Ասիական ՝ 0.7%

Խաղաղօվկիանոսյան կղզի ՝ 0.1%

Երկու կամ ավելի մրցավազք `1.9%

Իսպանախոս/լատինո. 3.5% (ցանկացած ռասայից)

ՀԱՄԱԳՈՐԱԿԱՆ ՇՐԱՆ: 11 -րդ

ԿԵՆՍԱԳՐՈԹՅՈՆՆԵՐ ՀԱՄԱՐ
Տրանսիլվանիա շրջան

WILDLIFE ՊՐՈՖԻԼՆԵՐ ՀԱՄԱՐ
Լեռնային շրջան

ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ՏԵFԵԿՈԹՅՈՆ

ՄԱՐEG: Լեռ
Գետի ավազան. French Broad, Savannah, քարտեզ
Հարևան երկրներ. Հեյվուդ, Հենդերսոն, Jեքսոն

Տես նաև ՝ Հյուսիսային Կարոլինա նահանգներ (NCpedia հոդվածների հղումներ մուտք գործելու համար ՝ բոլոր 100 շրջանների համար)

Տրանսիլվանիա շրջանը գտնվում է Հյուսիսային Կարոլինայի հարավարևմտյան լեռնային շրջանում ՝ Հարավային Կարոլինայի սահմանի երկայնքով: Այն ձևավորվել է 1861 թվականին ՝ acksեքսոնի և Հենդերսոնի շրջանների մի մասից: Նրա վարչաշրջանի նստավայրը ՝ Բրևարդը, հիմնադրվել է 1861 թվականին, բայց չի ներառվել մինչև 1889 թվականը: Նրա մյուս համայնքները ներառում են Սեդար Մաունթ, Չերիֆիլդ, Լոքս Թոքսեյ, Լիթեր Ռիվեր, Պենրոուզ, Պիսգահ անտառ և Սաֆիր:

Տրանսիլվանիա նահանգի անտառներն ու լեռները Չերոկի հնդկացիների տունն էին, մինչև 1830 թվականին դաշնային օրենսդրությունը ստիպեց Հյուսիսային Կարոլինայի Չերոկիի մեծ մասի տեղափոխումը Օկլահոմա: Անգլիացի, շոտլանդա-իռլանդական և ուելսցի վերաբնակիչները եկան տարածաշրջան Չերոկի առևտրային արահետներով և գետային ուղիներով Դեյվիդսոն գետի երկայնքով և այլ վտակներով Ֆրանսիական Լայն գետի և Սավաննա գետի ավազաններում, սակայն շրջանը մնաց թույլ բնակեցված մինչև XIX դարի սկիզբը: , տունը հիմնականում երիտասարդ ֆերմերների համար է: XIX դարի վերջում արդյունաբերող Georgeորջ Վանդերբիլտը կոմսությունում ձեռք բերեց անտառային մեծ տարածքներ, և 1895 թվականին նա վարձեց Կառլ Ա. Այսօր հողերը ներառում են Պիսգահի ազգային անտառի մի մասը, որից գրեթե 83,000 հեկտարը գտնվում է Տրանսիլվանիա շրջանում: Ամերիկայի անտառտնտեսության օրրան պատմական վայրը Տրանսիլվանիայի հյուսիսում, 1898 թվականին Շենկի կողմից հիմնադրված Բիլթմորի անտառային դպրոցի տեղում, հիշատակում է դպրոցի և շրջանի դերը ժամանակակից անտառտնտեսության զարգացման գործում: Վարչաշրջանը շարունակում է մնալ փայտանյութի և փայտանյութի արտադրանքի կարևոր արտադրող:

Բրևարդի և շրջանի աճն ընդհանրապես աճեց ՝ սկսած 1895 -ից, երբ քաղաք եկավ Henderson & amp Brevard Railroad- ը (հետագայում ՝ Տրանսիլվանիայի երկաթուղային ընկերությունը): Երկաթուղին բերեց առևտրի և զբոսաշրջության աճ, ինչը իր հերթին սկիզբ դրեց շքեղ առողջարանային քաղաքների զարգացմանը, ինչպիսին է Թոքսեյի լիճը: Այնուամենայնիվ, մեծ մարդկային և էկոլոգիական աղետ տեղի ունեցավ, երբ Թոքսեյի լճի պատնեշը ճեղքեց 1916 թ. Հյուսիսային Կարոլինայի արևմուտքում տեղի ունեցած խոշոր ջրհեղեղի ժամանակ: floodրհեղեղը ավերեց բազմաթիվ փոքր գյուղացիական համայնքներ հոսանքին հակառակ, թողեց Թոքսեյի լիճը չոր և հանգեցրեց հանգստավայրի ձախողմանը: . 1916 թվականի ջրհեղեղից փայտանյութի բեկորների կույտեր այսօր էլ կարելի է տեսնել այդ տարածքում:

1934 թվականին Բրվարդի քոլեջը հիմնադրվեց Էփուորթ դպրոցի տարածքում ՝ Հյուսիսային Կարոլինայի արևմտյան մասում աղջիկների և երիտասարդ կանանց համար վաղ վաղ ինստիտուտ: Քոլեջը ժամանակին մեծ համբավ ձեռք բերեց արվեստի և բնապահպանական գիտությունների կրթության համար: Բրեդվարդի `որպես գեղարվեստական ​​համայնքի հեղինակությունը բարձրացրեց նաև Բրևարդի երաժշտական ​​կենտրոնը, որը հիմնադրվել է 1945 թվականին և գտնվում է երկրում ամառային լավագույն երաժշտական ​​փառատոններից մեկի և վարպետության դասի ծրագրերի տանը: Քսանմեկերորդ դարի սկզբին Տրանսիլվանիա շրջանն ամուր հաստատվեց որպես հայտնի լեռնային վայր զբոսաշրջիկների համար, որոնք գրավում էին շրջանի բնական միջավայրը և հանգստի հնարավորությունները: Վարչաշրջանը հանրաճանաչորեն ճանաչվում է որպես «fallրվեժների երկիր» `իր ավելի քան 250 ջրվեժների պատճառով, ներառյալ Looking Glass Falls- ը, Sliding Rock Falls- ը և Whitewater Falls- ը, որը մոտ 411 ոտնաչափ բարձրության վրա համարվում է Ռոքիից դեպի արևելք ամենաբարձր կասկադը: Լեռներ. Գորգերի պետական ​​պարկը ՝ Սաֆիրի մոտակայքում, ստեղծվել է 1999 թվականին Duke Energy Corporation- ից գնված հողում: 2004 թվականին Տրանսիլվանիա շրջանի հաշվարկային բնակչությունը 29,700 մարդ էր:

Տրանսիլվանիա շրջանի ձևավորման ծանոթագրված պատմություն.

Վարչաշրջանի ձևավորման պատմության վերաբերյալ, որը վերաբերում է վարչաշրջանին, սահմանները և փոփոխությունները, ինչպես նաև ծագման այլ տեղեկություններ, այցելեք այս հղումները Հյուսիսային Կարոլինայի շրջանների ձևավորում (Corbitt, 2000), առցանց հասանելի Հյուսիսային Կարոլինայի թվային հավաքածուներում (նկատի ունեցեք, կարող են լինել այն շրջանների համար հետաքրքրություն ներկայացնող լրացուցիչ իրեր, որոնք այստեղ նշված չեն).


Տրանսիլվանիա շրջանի պատմություն

Մարդկության պատմությունը մի շարք երևույթներ են, որոնք ավարտվում են որոշակի ամսաթվերին կամ դրանց շուրջ, ներառում են մարդկանց և իրադարձություններ: Այս երևույթները տեղի չեն ունենում մեկուսացված, այլ միշտ իրադարձությունների և այլ իրադարձությունների նախադրյալների արդյունք են: Պատմությունը գործընթաց է, ճանապարհորդություն ժամանակի և տարածության միջով, որը նշանավորվում է հիշարժան վայրերի, գործողությունների և անհատականությունների կլաստերներով: Վայրերը կարևոր են դառնում գտնվելու վայրի և շրջակա միջավայրի (սոցիալական և բնական) գործողությունների վրա, որոնք փորագրված են ժամանակի և հիշողության մեջ, քանի որ դրանք բխում են առնչվող իրադարձություններից և հանգեցնում կյանքի փոփոխության պայմանների, անձինք, ովքեր պատասխանատու էին և իրենց հերթին ենթարկվում են այդ գործողությունների որոշակի վայրերում, նվագել առանցքային գլանափաթեթները: Բնական իրադարձությունները, որոնք չեն ազդում մարդկանց վրա, փոքր ազդեցություն ունեն մարդկության պատմության վրա, գոնե այդ ժամանակաշրջանում:

Պատմությունը հաջորդականության ուսումնասիրությունն է: Պատահական գործողությունը ավելի քիչ նշանակություն ունի, քան այն գործողությունները, որոնք կրկնվում և նշում են վարքի ձևը: Իրադարձություններն ունեն նախադրյալներ և հետևանքներ: Անձինք ազդվում են նախորդ դերասանների վրա, և նրանց գաղափարներն ու գործողություններն իրենց հերթին հանգեցնում են կրկնության կամ նորարարության: Բնիկ ամերիկացիները, այս դեպքում Էստաթոները, գնացել էին գոմեշների արածեցման ուղիներով և ժամանակի ընթացքում սահմանել նեղ, բայց մեղմ աստիճաններ ունեցող արահետներ: Վաղ վերաբնակիչները հետևում էին այս ուղիներին, մասնավորապես Էստատոեի առևտրային արահետին, որը կապում էր այս լեռնային տեղանքը ցածրադիր շրջանների հետ:

Այս շրջանի մեծ մասը հավակնում էր Չերոկիին, բայց երբ ներգաղթային վագոնները շարժվեցին դեպի արևմուտք, վերաբնակիչները հասան Կապույտ լեռնաշղթա և Դևիդսոն գետ: Այս ընտանիքները, որոնք բնակություն են հաստատել Ֆրանսիայի Լայն հովտի վերին հատվածում, զբաղեցրել են 100 -ից 640 հեկտար տարածքներ: Նրանց թվում էին Լամբերտ Քլեյթոնը, Jamesեյմս և Բենջամին Դևիդսոնները, Josephոզեֆ Պատոնը, Georgeորջ Օրը: Հոգսեդ և Կարսոն ընտանիքները բնակություն հաստատեցին Ֆրանսիական լայն գետի արևելյան կողմում ՝ Dunn & rsquos Rock- ի մոտ, Ուիլյամ և Մեթյու Ուիլսոնները և Թագավորները հաստատվեցին Բրևարդի ներկայիս վայրի մոտ: Բրեյվարդից չորս մղոն դեպի արևմուտք գտնվող Cathey 's Creek- ում առաջին հողային դրամաշնորհը 1783 թվականի հոկտեմբերի 11 -ին 50 ակր էր Ուիլյամ Պորտերին:

Այս վաղ ժամանումները, որոնցից մի քանիսը անցնում էին, իսկ մյուսները ՝ մնում, պայքարում էին սարերի, ցեխի և ճահճի հողերի դեմ: Նրանք տնակներ էին կտրում և գերաններ պառակտում ՝ տնակներ կառուցելու համար: Ոմանք ժամանակավոր օգտագործման համար էին, մյուսները ՝ օգտագործման: Եղունգներ չկային: Դուռն ու պատուհանը ստեղծվել են գերանները կտրելու և պատրաստելու միջոցով: Դրանք կարող էին կախված լինել կաշվե ծխնիներից: Բուխարին դարձավ օջախ, ընտանիքի կենտրոն: Ֆերմա ստեղծելը դժվար էր, ընտանիքը հագնված և կերակրված պահելը դժվար էր, իսկ ընտանիքները ՝ բազմանդամ: Երբ վերաբնակիչներն ավելի ապահով դարձան, տնակները ընդարձակումներ ստացան: Շատերն ունեին սառույց և լեռներ, և նրանք լեռից դուրս էին խոյանում կամ կառուցված էին ցուրտը մեկուսացնելու համար: Գաստոն Սինիարդը սառույց ուներ մինչև հուլիս և օգոստոս ամիսները:

Մեկուսացումը խախտվում է շփման և շփման միջոցով: Նոր գաղափարները հանգեցնում են նորարարական վարքագծի: MassԼՄ -ների բացակայության դեպքում դրանք անընդհատ հետևում են ուղիներով և ճանապարհներով: 1830 -ական թվականներին վերաբնակիչների առաջին սերունդը կա՛մ տեղափոխվել էր, կա՛մ մահացել էին: Նոր սերունդը բաղկացած էր իսկական վերաբնակիչներից ՝ նվիրված լանդշաֆտի բարելավմանը և այդ նպատակներին հասնելու համար զոհողություններ անելու գործին: Roadանապարհները դանդաղ էին մոտենում լեռնային տեղանքի և թաց, ճահճոտ հողի պատճառով: Վաղ ճանապարհները բաղկացած էին տախտակի երկու հետքերից: 1851 թվականին տախտակամած ճանապարհը Էշիլից դեպի Գրինվիլ, Ս. Կ. Տարածվեց մինչև Հենդերսոնվիլ: Պիեմոնտի օդային գծի երկաթուղին կանգ է առել Գրինվիլում: Սա հեշտացրեց Արևմտյան Հյուսիսային Կարոլինայի տարածումը մինչև Էշվիլ 1870 -ականներին և մեկ տասնամյակ անց Հենդերսոնվիլ: Այնտեղ ստեղծվեց փոստային բաժանմունք, և փոստը ձիով եկավ բնակավայր, որը հետագայում նշանակվեց Բրևարդ: Փոստատարը շեփոր էր կրում և իր ժամանումը հայտարարեց մի շարք պայթյունների մասին: Ֆերմերները մեկնեցին Գրինվիլ և ավելի հեռու ՝ բանջարեղեն, խնձոր և շագանակ փոխանակելու կապարի, մուսլինի և արտադրված այլ ապրանքների համար: Գործիքների և պարագաների երկաթը գալիս էր նույն ճանապարհով, բայց թանկ էր և ծանր տեղափոխման համար:

Roadsանապարհների վիճակի և 150 տարի առաջ պահպանման ծախսերի պատճառով Ֆրանսիական Բրոդ գետով ավելի շատ կանոներով և տախտակամածներով էր երթևեկում, քան վագոններով և եզան սայլերով: Արդեն 1860 -ական թվականներին օրագրերը պատմում են մարդկանց, ովքեր եկեղեցի են գնում թիավարությամբ: Այնտեղ, որտեղ ճանապարհները անցնում էին մի վերաբնակչի և rsquos հողի միջով, նա ստիպված էր պահպանել ճանապարհն ու կամուրջները, իսկ դրա դիմաց նա կարող էր հիմնել վճարովի խցիկ: Սա հանգեցրեց հեշտ և կայուն եկամուտի բաժնետերերի համար, որոնք հաստատում էին նման շրջադարձը: Ձիերի թիմերը կարող էին օրական ճանապարհորդել առավելագույնը 25 մղոն, իսկ հաշիվների և պանդոկների սնունդը օգնում էր պահպանել ճանապարհները: Roadանապարհատները, մթերախանութով և կերակրման գրիչներով, անասնակերի և եգիպտացորենի կարիք ունեին տեղի ֆերմերներից: Դարբինը հաճախ մոտ էր ձիու կոշիկի կամ վագոնի անիվի հատուկ կարիքների համար: 1800 -ականների վերջերին ներքին այրման շարժիչը փոխեց ճանապարհների կառուցումը և շինարարությունը: Տրանսիլվանիա շրջանն աստիճանաբար ներգրավվեց միջքաղաքային ճանապարհային փոխադրումների ավելի լայն շրջանակի մեջ: Մինչև 1922 թվականը այս շրջանն ուներ ընդամենը 45 մղոն չանցնող մայրուղի, որը հոգում էր Հյուսիսային Կարոլինա նահանգը:

Առևտրի առաջին նշանը Հյուսիսային Կարոլինայի արևմուտքում ջրի անիվն էր. Այն թույլ էր տալիս օգտագործել ջրաղացը և դարբնոցը: Առաջին երեք դարբնոցները Mills River- ում, Hominy Creek- ում և Reems Creek- ում մշակվել են վաղ երկաթի արտադրության համար, իսկ Phillip Sutton Iron Works- ը առաջացրել է Forge Mountain անվանումը: Այս աշխատողները արտադրում էին դանակներ, ծակոցներ և կացիններ, ինչպես նաև ավելի փոքր իրեր, ինչպիսիք են սալերը, սալերը, պտուտակները, ձիու կոշիկները և մեխերը: Այս զարգացումը թույլ տվեց նաև Յակոբ Բայլերին սկսել ատրճանակի փոշու արտադրությունը: Այս վաղ ժամանակաշրջանում Johnոն ilիլեսպին, պիոներ զենքագործ, ապրում էր Բորինգ Քրիքում, Ֆրանսիական Բրոդ գետի Արևելյան պատառաքաղի վտակներից մեկում: Վերաբնակիչները բոլորն էլ ցանկանում էին կամ ունեին զենքեր, իսկ ilիլեսփին աշխատեց արագ հոսող ջրերով աշխատող ջրաղաց `մաքրելու հրացանի տակառները: Երբ նա մահացավ 1822 թվականին, նրա երեք որդիները ՝ Ուիլյամը, Մաթյուն և Ռոբերտը, զբաղվեցին այդ գործով և իրենց հերթին սովորեցրին իրենց սերունդներին: Հյուսիսային Կարոլինայում և Georgiaորջիայում կար 12 ատրճանակագործ, որոնք պատրաստում էին Gillespie հրացանը, որը կորցրեց իր գրավչությունը 1890-ականներին, երբ զանգվածային արտադրության հրացանները հասանելի դարձան:

Վաղ վերաբնակիչ Բենիամին Դևիդսոնը բնակություն հաստատեց Դեյվիդսոն գետի սկզբնամասում: Նրա եղբայրը ՝ Ուիլյամը, King & rsquos Mountain- ից, սկսեց ջրով աշխատող սղոցարան: 1792 թվականին Դևիդսոնին տրվեց թույլտվություն ՝ հիմքի գործարան հիմնելու իր սղոցարանի մոտ: Ristրհեղեղի և սղոցարանների օպերատորները ստացան 50 ակր հողային դրամաշնորհ ՝ գումարած ազատում հարկերից և միլիցիայի ծառայություններից: Միլլերներին կանխիկ գումար չեն վճարել: Նրանց վարձը կազմում էր եգիպտացորենի մեկ ութերորդ մասը: The Little Merrills of Little River- ը պահպանում էր լողավազանը, որը գործում էր շաբաթվա հաստատված օրերին: Այս ջրաղացի օրերին նրանք բացում էին մի սահնակ, և հոսող ջուրը շրջում էր անիվը: Հիշեցվում է, որ հաճախորդները հերթ էին կանգնել իրենց բեռնարկղերով `իրենց հերթը հասնելու համար:

Վերին Ֆրանսիական լայն գետի վերաբնակիչները, այս զարգացումներից ազդված, սկսեցին սևագործության և վերանորոգման գործիքներ: Շարունակելով այս զարգացումները ՝ Georgeորջ Շուֆորդը 1850 -ականներին հիմնադրեց Դևիդսոն գետի երկաթյա գործերը: Երկաթի հանքաքարը արդյունահանվում էր Ֆորջ լեռան մոտակայքում (Միլս գետի վրա նայող) և եզների և ջորիների թիմերի կողմից քշվում Բոյլսթոնի ճանապարհով: Ներգրավվածներն էին Չարլզ Մուրը, Jamesեյմս Վ. Պատոնը և Թոմաս Միլերը: Inամանակի ընթացքում գործարանը չօգտագործվեց, բայց պատերազմի սկզբին Կոնֆեդերացիայի կառավարությունը նշանակեց Էլի Պատոնին վերահսկել արտադրությունը: Millրաղացն ուներ հսկայական մուրճ, որն աշխատում էր ջրային էներգիայով և օգտագործվում էր նաև նորաստեղծ շրջանի կողմից ՝ ոչ ռազմական արտադրության համար: Երկաթե արտադրանքն օգտագործվում էր Համադաշնության բանակների կողմից: Երկաթի հանքաքարի տեղական փոխադրումը լավ եկամուտ էր տեղացիների համար: Քաղաքացիական պատերազմի ավարտից կարճ ժամանակ անց երկաթե գործերը վերջին անգամ փակվեցին:

Դպրոցը միշտ առաջնահերթություն էր: Շեշտը դրվում էր ընթերցման, գրելու և թվաբանության վրա: Թուղթը սակավ էր, իսկ թանաքը պատրաստում էին թխվածքի հատապտուղներից: Ավելի տնտեսող էր ամենուրեք թերթիկը: Այսպիսով զարգացած թաղային դպրոցները: Դրանք կարող էին հանդիպել մասնավոր տներում, գոմերում կամ եկեղեցու շենքերում: Չկային ակադեմիական չափանիշներ, չուներ որակյալ ուսուցիչներ և ուսումնական տարի, որը կախված էր անասունների կամ խոզի հոտից կամ հողագործությունից և բերքի բերքից: Աղջիկները հաճախ պետք է օգնեին կրտսեր քույրերի ու եղբայրների խնամքին: Այս դպրոցները տարբեր կերպ կոչվում էին & ldquoold դաշտեր & rdquo (իրականում կառուցված էին հարթ դաշտերում, որոնք հին դաշտեր էին) կամ & ldquoblab & rdquo դպրոցներ: Շատ շրջիկ ուսուցիչ այցելեց ֆերմաներ և ուսուցանեց նույնքան գավազանով, որքան բառով: Կային ուսուցիչներ, ովքեր նվիրվում էին դասավանդմանը ՝ օգտագործելով բոլոր հնարավոր միջոցները: Մյուսները, ցավոք, հաստատեցին անգրագիտությունը, որը նրանք վարձել էին ցրելու համար: Հաճախ կիրակի օրը ծառայությունների համար օգտագործվող նույն տարածքը հաջորդ առավոտյան օգտագործվում էր դասերի համար: Հետագա տարիներին եկեղեցու շենքերը ապահովում էին երկրորդ հարկի դպրոցական սենյակները: Սա անխուսափելիորեն ներառում էր կրոնական հիմք, քանի որ առաջին տարիներին Աստվածաշունչը կարող էր լինել միակ տպագրված նյութը: Ուսուցիչները նստել կամ ապրել են ֆերմերային ընտանիքներով, և այդ ուսուցիչներից շատերը քայլել են ծառայելու մի շարք դպրոցների և դպրոցների համար: Առաջին հայտնի մասնավոր դպրոցը ՝ Դևիդսոն Ռիվեր Ակադեմիան, ստեղծվել է 1820 -ականներին Դեյվիդսոն գետի Պրեսբիտերյան եկեղեցու կողմից: Մինչ պրեսբիտերներին վաղուց էին ծառայում այցելող քարոզիչները, Դևիդսոն գետի Պրեսբիտերյան եկեղեցին պաշտոնապես ստեղծվել է 1828 թվականին:

Տրանսիլվանիա շրջանի ստեղծումից հինգ տարի անց Թոքսեյի շրջանում երեխաները դեռ դպրոց չունեին: 1866 թվականին սահմանամերձ ուսուցիչը ՝ Հենրի Պ. Թոմասը, համոզեց տեղի բնակիչներին, որ դպրոց անհրաժեշտ է: Նա քաջալերեց մի շարք տեղացի տղաների ՝ երկու լքված տնակներից գերաններ գլորել, և այդպիսով կառուցվեց նոր դպրոց-եկեղեցին: Այս նույն կայքում այժմ կանգուն է ներկայիս Թոքսուեյ լճի բապտիստական ​​եկեղեցին: Ասում են, որ երեխաները կիլոմետրեր են քայլել, նույնիսկ Ուայթուոթերից և Գլոստերից, դպրոց հաճախելու համար: Որպես ուսուցման միջոց ՝ Թոմասը օգտագործեց Կապույտ սև ուղղագրիչը և Աստվածաշունչը: Առաջին դպրոցները կառուցվել են Քվեբեկում 1879 թ., Իսկ Գլոստերում `1900 թ .: Այս ոլորտում լավ հիշվող անունն էր Չարլզ Վ. Հենդերսոնի (հայտնի Թ. Ս. Հենդերսոնի եղբայրը) անունը: Մեկ այլ անձ, ով դասավանդում էր Էստատոե Խաչինգում 1890-1900 թվականներին, եղել է Լեոն Ֆ. Լայդեյը ՝ բժիշկ Լայդեյի բժշկության ռահվիրա որդին, ով ապրում էր Լեյդեյի նստավայրում ներկայիս Պենրոուզում և ձին հեծնում դպրոց: Ինչպես օրվա բոլոր ուսուցիչների դեպքում էր, նա ստանում էր չնչին աշխատավարձ, բացի հաճախակի բնակարաններից և սնունդից:

Ընտրողները, ի դեմս 26 բաժանորդների, որոնք ապրում էին նորաստեղծ Jեքսոն շրջանի արևելյան մասում, բաժանման ձգտեցին և ցանկացան միանալ Հենդերսոն շրջանին: Մոտավորապես նույն ժամին շրջանառության մեջ դրվեց ստորագրահավաք Արևմտյան Հենդերսոն կոմսության բնակիչների շրջանում: Այս խումբը գլխավորում էր AF England- ը և 125 այլ ստորագրողներ, այդ թվում ՝ A. and James Banks EB and JW Clayton TC and BW Galloway LS Gash Robert Hamilton Braxton and WS Lankford AI and Adam Lyday Charles, John and William Patton WP Poor Jesse Owen JC Owenby John J., Edward and John Shipman and WM, JL and LS Siniard. Այս երկու խմբերի միջև համակարգում, կամ նույնիսկ ենթադրյալ շփում չի եղել `բնակչության սակավաթիվ և աշխարհագրական մեկուսացման պատճառով: Պատմության գրքերը գրանցում են սոցիալական և իրավական իրադարձություն 186 թվականի մայիսի 20 -ին: Սա նոր կոմսության դատարանի առաջին հանդիպումն էր, որը գումարվում էր Բ. Josephոզեֆ Պ. Jordanորդանը, ով ներկայացրել էր նոր շրջանի ստեղծման օրինագիծը, հստակեցրեց, որ այն կոչվելու է Տրանսիլվանիա, և որ շրջանի նստավայրը կոչվելու է Բրևարդ ՝ մեծարելով հեղափոխական պատերազմի հայտնի բժիշկ գնդապետ Եփրեմ Բրևարդին: Քաղաքը պետք է տեղակայվեր 50 ակր տարածք ՝ նվիրաբերված Ալեքսանդր Ֆ. Անգլիայի, Լեանդեր Ս. Գաշի և Բրեքսթոն Լենքֆորդի կողմից: Հետազոտության պահին այն պարզապես նշանակվել է որպես «ldquoTown. & Rdquo»: Տրանսիլվանիայի շրջան է ստեղծվել, բայց առևտրային ձեռնարկություններ, արդյունաբերական նորարարություններ և գաղափարներով ու ծրագրերով ու արկածախնդրությամբ աչքի ընկած տղամարդիկ և կանայք շարունակել են առաջանալ:

Արդյունաբերական զարգացումն արագացավ, երբ գոլորշին փոխարինեց ջրի անիվը: Հիմնական գործոնը երկաթուղու ժամանումն է Բրևարդ 1895 թվականին և Ռոսման 1896 թվականին: Սրանք իրականում միակ սակավ բնակեցված օկրուգի միակ բնակչության կենտրոններն էին, որոնք 1880 թվականին ունեին ընդամենը 5 339 բնակիչ, որոնցից 4 822 -ը սպիտակամորթ էին: Սննդամթերքի հողագործությունը սովորական բան էր, և ասվում է, որ տան դաբաղումը եղել է տնային մսագործության արդյունքը: Սա կաշվե կոշիկի և ավելի փափուկ նյութ էր արտադրում տարբեր կենդանիների մաշկից: Վաղուց այնտեղ հայտնվեցին McMinn Tannery- ն և Charles Patton Tannery- ն Բրևարդում, ինչպես նաև Ashworth Tannery- ն Little River- ում:

Հայրենի անտառներն առատ էին: Փայտանյութի և տանինի քաղվածքներ պահանջող երկու նոր արդյունաբերություններ հասան նույն հարուստ ռեսուրսին, այն է `անտառները: Josephոզեֆ Սիլվերսթայնը սկսեց հարվածել հայրենի ծառերին `խմիչքները սոլյարի պատրաստելու համար: Դրանք ներառում էին Շագանակի փայտը և Շագանակագույն կաղնու կեղևը: Այլ ծառեր նույնպես ներգրավված էին: Այս դաբաղանյութերը օգտագործվում էին մաշկի և մաշկի բուժման համար: Այսպիսով, Toxaway Tanning Company- ը ստեղծվել է 1902 թվականին ՝ Բրևարդից հարավ գտնվող մի փոքրիկ քաղաքում: Այն կոչվում էր Toxaway, բայց հաջորդ երեք տարիների ընթացքում անունը փոխվեց Eastatoe, French Broad, Toxaway կրկին և վերջապես Silverstein- ը փոխեց այն Rosman: Սոլյարի արտադրող ընկերությունը խոշոր տեղական գործատու էր, որն առաջարկում էր գործարանային բնակարաններ և բազմազան աշխատատեղեր: 1910 թ. Գլոսեսթեր Լամբեր ընկերությունը հայտնվեց իր գլանափաթեթ Գլոսեսթեր ընկերության խանութով, իսկ 1912 թ.-ին ՝ Ռոսման տենինգ և արդյունահանող ընկերությունը: Այդ տարիներին Բրվարդ փոքրիկ քաղաքից մարդիկ գնումներ էին կատարում Ռոսմանում: Փայտանյութի արդյունաբերությունը սկսեց ժապավենի սղոցով, և ծառահատումը սկսվեց լրջորեն: Անտառահատումների ճամբարներ ստեղծվեցին արևմտյան անտառներում, ձիերի թիմերը և տեղական տրանսները տեղափոխեցին զանգվածային գերաններ, և այս փոքր քաղաքները սկսեցին բարգավաճել: Փայտանյութի բիզնեսով զբաղվողները, որոնք ազդել են պայմանների վրա նոր կոմսությունում, Լուիջի Կարիան (Carr Lumber Company- ից), Գիֆորդ Պինչոտը և Կառլ Ա. Brothers and Moltz & rsquos Lumber ընկերությունները:

1915 թվականին Սիլվերշտեյնները որոշեցին տեղափոխվել Բրևարդ: Նրանք վերահսկում էին Տրանսիլվանիայի արևայրուք արտադրող ընկերության ստեղծումը և հաջորդ տարի Սիլվերմոնտի շինարարությունը, որը նրանք գրավեցին 1917 թվականին: Այդ թվականին Josephոզեֆ Սիլվերշտեյնը նաև փոխեց ազգանունը և դարձավ Silversteen:

Քաղաքացիական պատերազմից առաջ Ռոբերտ Փուրը տուն կառուցեց, որը հետագայում կոչվեց Կարմիր տուն: Այն տեղակայեց առաջին փոստը և քաղաքի առաջին հյուրանոցն էր, որը ղեկավարում էր Ուիլյամ Մուրը: 1895 թվականին Fitch- ը և Սառա Թեյլորը բացեցին Epworth School- ը ՝ փոքր դպրոց աղջիկների համար: Նրանք տեղափոխվեցին Կարմիր տուն և ութ տարի անց այն դարձավ Բրևարդի ինստիտուտը (ավագ դպրոց), որը ստանձնեց Women & rsquos Home Mission Society- ն, որը նաև ձեռք բերեց հարակից հողատարածք, որտեղ այժմ գտնվում է Բրևարդի քոլեջը: 1933 թվականին երկու ավելի հին մեթոդիստական ​​եպիսկոպոսական եկեղեցու հետ կապված հաստատություններ (Ռադերֆորդի քոլեջը հիմնադրվել է 1853 թվականին և Ուիվեր քոլեջը ՝ հիմնադրված 1854 թվականին) միավորվեցին Բրևարդի ինստիտուտի հետ: 1934 թվականի սեպտեմբերի 17 -ին Բրևարդ քոլեջը, իր առաջին նախագահի ՝ դոկտոր Յուջին Կոլտրեյնի օրոք, դռները բացեց 385 ուսանողի առջև:

Բնակավայրի սկզբնավորման օրվանից սիլվանական գեղեցկությունը, հանգիստ լճերը, հորդառատ ջրվեժները և բարեխառն եղանակը այցելուներ էին գրավում հարավից և հյուսիսից: Նրանք եկել էին որպես զբոսաշրջիկներ, սեզոնային բնակիչներ և մարդիկ սկսել էին հանգստանալ: Մոտավորապես դարասկզբին դրանք ներառում էին Հենրի Ֆորդը, Հարվի Ֆայրսթոունը, Թոմաս Էդիսոնը, Ռ. R. Ռեյնոլդսը և ուրիշներ: Բրևարդը գրավեց աճող զբոսաշրջիկների թիվը, որոնք հանգեցրին Ֆրանկլին հյուրանոցի, Աթելվոլդի, Մաքմին Հաուսի, Հենինգ Իննի, Brevard հյուրանոցի և ժամանակին մոտ երեսուն հյուրանոցների, պանդոկների և պանսիոնատների կառուցմանը: Միևնույն ժամանակ, Թոքսեյի լիճը հայտնվեց որպես շքեղ հանգստավայրի տարածք: 1902 թվականին Fran. Ֆրենսիս Հեյսը ստեղծեց մի ընկերություն, որը փակեց Թոքսեյ գետը, դրանով իսկ ստեղծելով Ապալաչյանների առաջին արհեստական ​​լիճը: Նրանք կառուցեցին Toxaway Inn- ը, որը կանգնած էր նոր լճի վրա և գովազդում էին կացարաններ Ամերիկայի Շվեյցարիա & rdquo- ում: 1916 թվականի ամառը թաց էր, շատ թաց: Գետերն ու առվակները ողողել են իրենց ափերը ՝ պատճառելով մեծ վնասներ: Toxaway ամբարտակը լիքն էր: 1916 թվականի օգոստոսի 13 -ի գիշերը ամբարտակը տեղի տվեց, և ջրի զանգվածները լցվեցին Հարավային Կարոլինա: 1946 -ին ուրվական -հանգստավայրը վերավաճառքի համար հանվեց փայտանյութ փրկելու:

Եթե ​​այս լեռների գեղեցկությունն ու հանգստությունը գրավում էին վերաբնակիչներին և զբոսաշրջիկներին, ապա դրանք նույնպես ամառային ճամբարների գլխավոր ընտրությունն էին: Նման ամառային ճամբարները ներկա են եղել անցյալ դարի մեծ մասի ընթացքում: Դրանք ներառում են ճամբարներ աղջիկների համար, ճամբարներ տղաների և երկու սեռերի համար: Ոմանք նշանակված էին հատուկ խմբերի համար, ինչպիսիք են Աղջիկ սկաուտները, հրեա աղջիկները և այլք: Ամենահին ճամբարները, որոնց համար մենք ունենք փաստաթղթեր, եղել են Camp France Broad for Boys- ը, որը սկսվել է 1913 թ., Camp Sapphire for Boys- ը 1914 թ., Եվ Camp Keystone for Girls for 1916 թ .: Տարիների ընթացքում երեխաներն ու երիտասարդները անհամբերությամբ սպասում էին ճամբարին և 1989 թ. եղել է 20 ակտիվ ճամբար: Վերջին տարիներին թիվը փոքր -ինչ նվազել է, բայց որակը և ոգևորությունը նույնն են:

Նման ամառային ճամբար ստեղծեց երիտասարդ երաժշտության պրոֆեսորը Դևիդսոն քոլեջում 1936 թվականին: Նրա անունը Jamesեյմս Քրիստիան Պֆոլ էր: 1946 թվականին նախաձեռնվեց Բրևարդի երաժշտական ​​փառատոնը, որին աջակցում էին Բրևարդի նշանավոր բնակիչները: Բրևարդի երաժշտական ​​կենտրոնը գտնվում է 200 հեկտար գեղեցիկ տարածքի վրա և ներառում է տարբեր չափերի և օգտագործման 140 շենքեր: Լսարանի և rsquos կարողությունները 1973 թվականին ավելացվել են մինչև 1647-ի: Լիաժամկետ անձնակազմը գործում է ամբողջ տարի ՝ հիմքերի վրա և ավելանում, քանի որ պրոֆեսիոնալ անձնակազմը հավաքվում է վեցշաբաթյա ամառային փառատոնի համար: Մասնակցում են հանրաճանաչ կատարողներ, և շնորհալի ուսանողները ներգրավվում են ամբողջ աշխարհից: Մի շարք վաստակաշատ ուսանողներ կրթաթոշակներ են ստանում: Հանդիսատեսը հավաքվում է հարավարևելյան նահանգներից:

Քանի որ բնիկ ամերիկացիների ներկայությունն ու ազդեցությունը մարեց, հայտնվեց նոր ներկայություն, այն է ՝ աֆրոամերիկացիները: Առաջինը եկան ստրուկներ էին: Վերջիններս հաճախ կոչվում են ապահովագրված աշխատողներ, բայց այդ ենթատեքստը ենթադրում է պայմանագրային համաձայնություն, որը պարտավորեցնում է մեկ անձի աշխատել մեկ այլ անձի համար որոշակի ժամանակ: Այս դեպքում & ldquocontract & rdquo- ն ստրուկ վաճառողի և ստրուկ գնորդի միջև էր, այլ ոչ թե իրենք ՝ ստրուկների, առանց ժամանակի սահմանափակման: 1862 թվականին նոր կոմսությունում կար 447 ստրուկ և երեք ազատ նեգրեր: Ստրուկների սեփականատերերն ապրում էին Էստատո Թաունում, Գլոստերում, Քեթի և#39s Creek, East Fork, Brevard, Davidson River, Little River և Cedar Mountain- ում: Նախագահ Լինքոլնը և rsquos Emancipation Proklamation- ը ուժի մեջ մտավ Հյուսիսային Կարոլինայում (ապստամբության շրջան), Տրանսիլվանիա նահանգի ստեղծումից երկու տարի անց: Աստիճանաբար ազատ արձակված և այլ ազատ սևամորթները ստիպված էին հող ձեռք բերել, որտեղ կարող էին տուն կառուցել, այգիներ զարգացնել և եկամուտ ստանալ:

Փողոցներում և խանութներում տարանջատումը նուրբ էր, բայց այն բավականին գերիշխող էր ուսումնական հաստատությունների հաճախելիության առումով: Առավել հայտնի դպրոցը Ռոզենվալդն էր (անունը ՝ բարերար Յուլիուս Ռոզենվալդի անունով), որն իր դուռը բացեց 1920 թվականին ՝ որպես Բրևարդի թիվ 2 գունավոր դպրոցի ընդլայնում: Տարիներ շարունակ աղքատությունը ազդում էր դպրոցի գործունեության և պաշարների վրա, չնայած կար սպիտակամորթների կարեկցանք և աջակցություն: 1941 թվականին դպրոցը խորհրդավոր կերպով այրվեց: Երեխաները հաճախում էին դասեր երեք եկեղեցում, սակայն ավագ դպրոցի աշակերտները պետք է տեղափոխվեին Հենդերսոնվիլ: Ավելի ցածր դասարանների համար դա տևեց 1948 թվականի աշնանը, երբ գրավվեց նոր 61,000 դոլար արժողությամբ դպրոց: Մինչև 1963 -ը ավագ դպրոցի երեխաները ավտոբուսներով տեղափոխվեցին Հենդերսոնվիլ:

Այս բոլոր տարիների ընթացքում առանձին գերեզմանոցներ կային աֆրոամերիկացիների համար: Cathey 's Creek- ը և Cooper & rsquos- ը նեգրերի ամենահին գերեզմանոցներն էին, երկուսն էլ թվագրվում էին 1862 թ .:

Աֆրոամերիկացիների վաղ պատմությունը զարգացել է եկեղեցու, դպրոցի և դրանց հետ կապված անհատների շուրջ: Դարերի սկզբին ի հայտ եկան բիզնես ձեռնարկություններ, որոնցից ոչ մեկն այնքան կարևոր չէր, որքան Jamesեյմս Պ. & LdquoJim & rdquo Aiken- ի ստեղծածները: Ffեֆրիս Ֆ. Բրևարդի փողոցները դեռ արձագանքում են Jim Aiken & rsquos հրշեջ մեքենայի զանգին, կանայք աշխուժանում են Mary C. Jenkins համայնքային կենտրոնի մոտ, Բեթելի և Բեթելի հմայիչ երգչախմբերը, բապտիստական ​​եկեղեցիների ձայնը, Լորետա Մ. Այքենի լռեցուցիչ ձայնը և ծիծաղը, որը հայտնի է որպես Jackie & ldquoMoms: Mabley & rdquo և նվիրական ձայնը `« Սելենա Հոլ Ռոբինսոնի »կողմից:

Բարձր լեռան գագաթները և հարուստ զտիչ անտառը միշտ արտադրել են զով մաքուր ջուր: Այս ջրերը հոսում էին դեպի արևելք Ֆրանսիական Լայն գետով և Դևիդսոն գետով: 1920 -ականների ընթացքում Նյու Յորքում բնակվող գերմանացի երիտասարդ ներգաղթյալ ՝ Հանս Շտրաուս անունով, փոխեց իր անունը ՝ դառնալով & ldquoHarry & rdquo Հանս Շտրաուս և ձեռնամուխ եղավ ձեռնարկությունների հարուստ զանգվածի ստեղծմանը: Ամենակարևորը Շամպայն թղթի կորպորացիան էր 1930 թվականին: Այս պահին դեպրեսիան ազդում էր Հյուսիսային Կարոլինայի գրեթե բոլոր տնային տնտեսությունների վրա: Ավելի քան 100,000 մարդ գործազուրկ էր, և նույնքանն էլ պայքարում էին կես դրույքով աշխատանքի համար: 1932 թվականին բոլոր աշխատողների մեկ վեցերորդը գտնվում էր օգնության մեջ: Պայմաններն ավելի տխուր էին Տրանսիլվանիա գյուղական շրջանում: Ասում էին, որ խորը և երկարատև դեպրեսիան անցել է ծովածոցների վրա, իսկ տեղական իրավաբանը բացատրեց, որ մեզ ասում են, որ ձեռնադրողը կանչվել է: Հարրի Սթրաուսը փորձեր էր անում կտավատի և մանրաթելերի հետ և փնտրում թղթի գործարան հիմնելու լավագույն վայրը: . Նա բնակություն հաստատեց Դևիդսոն գետի հուսալի մաքուր ջրի վրա և երեսունականների վերջին սկսեց գործարանի կառուցումը Ecusta Paper Corporation- ի համար:

1939 թվականի օգոստոսի 6 -ին արտադրվեց ծխախոտի թղթի առաջին փորձնական նմուշը: Տեղացիները աշխատանքի էին ընդունվում հնարավորության դեպքում: Եկամուտը երիտասարդացրեց քաղաքը և տեղի քաղաքացիությունը: 1939 թվականին կար մոտավորապես 1330 արդյունաբերական աշխատող, ովքեր վաստակում էին ընդհանուր առմամբ 1,081,457 դոլար: Երեխաները կարող էին դպրոց գնալ, արժանապատիվ հագնվել և գնել գրքեր, որոնք տնային տնտեսուհիները կարող էին նախօրոք պլանավորել ՝ առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ ձեռք բերելու համար, աշխատողները կարող էին վերանորոգել իրենց հին մեքենաները կամ իրենց թույլ տալ «ldquobus & rdquo» ծառայությունը: Echo & rdquo- ն ստեղծվել է աշխատանքային համայնքի անդամներին կապելու և տեղեկացնելու համար, և այն արտադրել է & ldquoa ընտանիք & rdquo: Գործարանն ուներ հերթապահ բուժքույր, իսկ բժիշկ Չարլզ Նյուլենդը կատարում էր ամենօրյա այցելություններ: Ելնելով այն համոզմունքից, որ արտադրողականությունը բարձրանում է, երբ մարդիկ, ովքեր միասին աշխատում են, նաև միասին են խաղում, և ի հայտ եկավ սպորտային թիմերի գործունեության հարուստ շարք, և պարեր խմբերի և երաժշտական ​​կրթության համար: Այս գործունեության առանցքում էին սիրելի & ldquoOld Buzzard & rdquo Ֆրից Մերիլը և & ldquoMr- ը: Երաժշտություն & rdquo John Eversman. Հարրի Սթրաուսը գնել էր հարակից ճամբարը, որը շուտով վերածվեց սպորտային օբյեկտների և ամենամյա պիկնիկի վայր: It started out as catering to about 300 workers and their families and in time grew to become the Fourth of July event of the year for the public.

Following the attack on Pearl Harbor many workers were drafted or joined the forces. Straus stressed that these persons were considered to be on leaves of absence. Their jobs were secure, their families continued to be covered for medical needs, and when these workers were de-commissioned they would be entitled to continuous service toward securities and bonus. For those who remained here, the &ldquoVictory Gardens&rdquo gained central attention. Most of the Ecusta workers received encouragement and support in this regard. In addition to 95 workers tending 50 acres adjacent to the plant, it was estimated that another 1000 gardens were maintained at the homes of employees. In fact, the local paper estimated that in 1943 there were 2,597 Victory Gardens in the county.

In time the plant was taken over by Olin Industries who soon merged with the Mathieson Chemical Corporation. There also was an agreement between Olin Industries Inc. and E.I. du Pont de Nemours & Company regarding the production of cellophane. The DuPont plant opened in 1957 on 440 acres in the middle of Buck Forest - a 10,000 acre state forest - to produce silicon. In its heyday the X-ray film plant in Transylvania County employed more than 2,000 people. It was sold in 1997 as demands for its products declined. The AGFA plant which attempted to carry on the business faltered due to a declining market. When Olin turned its interests northward, Ecusta became a step-child. The plant was briefly rejuvenated by P. H. Glatfelter but in the absence of modernization it too ran out of support from locals and interest for outsiders.

In the meantime, the county had attracted another industry, namely American Thread, which built their Sylvan Plant in 1964. At the time it was the first all-electrical spinning plant in the world. It was fully air conditioned and employed devices of waste disposal that assured clean floors and pure air at all times. In 1991 Coats & Clark, Inc. Joined with American Thread to become Coats American. The company employed 302 workers.

The beginning of the new millenium came with disastrous developments for Transylvania County. Within the span of one year all three the major industries closed. In August 2002 RFS Ecusta ceased production (laying off 600 employees), followed in the same month by AGFA (laying off 270 workers), and finally Coats American on September 30, 2003 (laying off its 228 employees). It should be kept in mind that laid off workers represented families, school children and taxpayers. Many of these people were forced to take early retirement or relocated elsewhere to find employment. The county was reeling!

The rich collage of our ethnic and cultural mosaic continues to change. Over the past decade there has been a slow but steady influx of Latinos, mostly from Mexico, Colombia and Central America. Currently they number about one thousand. Their presence can be seen in landscaping, construction, restaurant work, housekeeping, agriculture, and the hotel industry. They have inspired the interest of non-Latinos in their language, music, dance and food.

As you enjoy the richness of our natural environment, the forests, mountains, and waterfalls and as you participate in the diversity of rural and urban development, look back! Look back in appreciation at the early settlers, those who developed the county, the roads, the farms, and the towns. Turn your kaleidoscope as it shows nature&rsquos beauty, the colors, the cultural richness, the ethnic diversity. This is our home and we are thankful and proud.

Ըստ Brian du Toit - Transylvania Sesquicentennial Steering Committe
Historical photos are courtesy of the Rowell Bosse North Carolina room, Transylvania County Library


Transylania County (1861)

Derived from the Latin words, trans- which means &ldquoacross&rdquo and sylva- meaning &ldquowoods&rdquo, Transylvania County was established by the North Carolina General Assembly in the year 1861. A southern, mountain county, Transylvania borders South Carolina and the counties of Haywood, Jackson, and Henderson. In the 1860s, the N.C. Legislature ordered B. C. Langford to hold court at his property, and a council was soon commissioned to build public municipal buildings near W. P. Poor&rsquos store. Furthermore, several months after the county was established, the council soon selected Brevard as the county seat in 1861.

The Cherokee were the early residents of present Transylvania County and used a major transportation route known as the Estatoe Path. One of the first of its kind, the Estatoe Path, connected Native Americans to the Estatoe village in South Carolina, extended throughout the Blue Ridge Mountains. In addition to its trade importance, the Cherokee used the route during the hunting season, and at the height of the tribe&rsquos influence, the path stretched across the mountains, across the Davidson River, through present-day Brevard, across the French Broad River, and into South Carolina to Charleston.

In 1804, present-day Transylvania County was involved in a minor border skirmish between North Carolina and Georgia. Known as the &ldquoWalton War&rdquo, the dispute was finally resolved in 1807.

Through the 1800s, Transylvania remained sparsely populated, but the American Industrial Revolution and the railroad opened the area to economic growth and expansion in the later part of the century. The Henderson and Brevard Railroad was completed in 1895 and it connected Transylvania (the town of Brevard) to Hendersonville. Tourists and nature enthusiasts invigorated the region&rsquos economy. Lake Toxaway, a small luxury resort town, provided an escape from nineteenth-century life. However, in 1916 a large flood destroyed many farms and houses throughout Transylvania County, and Lake Toxaway was not immune to damages. The town had to be closed because repairs proved too difficult and costly. To this day, broken timber and forest debris can still be found in Transylvania.

Despite the detrimental damage, several outlying communities recovered and continued through Transylvania. In addition, some natural attractions, most notably the numerous waterfalls found in the county, beckon annual tourists to the region. Penrose, Sapphire, Cherryfield, Little River, Cedar Mountain, and Pisgah Forest are townships within the region. Despite these various towns, over half of the land area in Transylvania remains covered by three forest parks, and they include the DuPont State Forest, the Gorges State Park (established on land donated by the Duke Energy Corporation), and Pisgah National Forest. Within these forest are over 250 waterfalls, earning Transylvania the nickname, &ldquoLand of Waterfalls.&rdquo Some notable falls include the Sliding Rock Falls, the Looking Glass Falls, and the 411-feet tall Whitewater Falls. Whitewater Falls is recognized as the highest water cascade east of the Rocky Mountains.

An important institution within Transylvania County, the Biltmore Forest School was the first forestry school in the nation. Dr. Carl Schenck, a German forester commissioned by George Vanderbilt, became the forest manager of the Biltmore properties. After several years of preparation work, Schenck established the Biltmore Forest School within the large Biltmore forest conservation. However, Vanderbilt and Schenck disputed with each other, and Schenck moved the school to Germany in 1909. Several years after the school closed, the United States Forest Service bought 80,000 acres of the Biltmore conservation the tract of forest became the Pisgah National Forest. As environmentalism soared in the 1960s, Orville Freeman, the Secretary of Agriculture, toured Pisgah, and while on his tour, Freeman realized how vital the Biltmore Forest School had been to conservation in the United States. Consequently, the Cradle of Forestry was established in 1968, and the 6,500 acre forest remains in Transylvania County to commemorate the first attempt at forest conservation within the nation.

Another important academic establishment, Brevard College, is located in Transylvania. Brevard College was once three distinct institutions: Rutherford College in Burke County and Weaver College in Buncombe and Brevard Institute. The Great Depression prompted school presidents in 1934 to consolidate and create one university: Brevard College. Originally, Brevard College had a little less than 400 students, with only 24 faculty members. The main purpose of the school was to teach and train mountain residents who would have otherwise received no higher education. Presently, Brevard enrolls approximately 650 students who seek 4-year degrees. A cultural institution closely aligned with Brevard College is the Brevard Music Center. Established in 1946 and known as the &ldquoSummer Music Capital of the South&rdquo, the center hosts a seven week concert sessions, in which musicians play annual operas, chorus recitals, musicals, and symphonies in a 1,600 seat concert hall. Festivals have featured the likes of Isaac Stern, Carlos Montoya, and Eileen Farrell.

Transylvania County was the birthplace of U.S. Senator and Chief Justice of the North Carolina Supreme Court, Augustus S. Merrimon. Born on September 15, 1830, Merrimon studied at the Asheville Male Academy, read law with fellow classmate Zebulon B. Vance, and was accepted by the state bar in 1852. After the Civil War, Merrimon opened a practice in Raleigh, and he was deeply involved in the impeachment trial of Governor William W. Holden. Merrimon served for six years in the U.S. Senate and soon retired, only to appointed to the state&rsquos highest court in 1883. Elected to the head of the Supreme Court, Merrimon served as Chief Justice until his death in 1892.

Աղբյուրներ

The Formation of The North Carolina Counties (1663-1943). David Leroy Corbitt. Department of Archives and History. (Raleigh, N.C. 1950).

&ldquoTransylvania County and Brevard College.&rdquo William S. Powell, ed. Encyclopedia of North Carolina (University of North Carolina Press: Chapel Hill, NC 2006).


The Toxaway Cotton Mill Tokens of Anderson, SC

C ritical to the success in the early 20th century southern textile industry were the mill villages. Like coal camps and mining towns that supported their respective industries, mill villages supported textile and cotton mills, and consisted of company-provided worker homes, schools, a church, and of course, the company stores. And like the coal camps, housing their workers in mill villages was a way that companies could exert undue control, as well as indirectly manage employees lives during non-working hours.

As with coal towns, housing was supplied for nominal rent. In exchange for the nominal rent, however, for each room that a house had a worker was required. That is, for a five-room house, five occupants were required to work in the mill for a three-room house, three were required. Naturally, since most homes were occupied by a family, and exceeded two rooms, children often ended up being used to meet the company’s worker-occupancy requirement.

Sadie-Pfeifer, 48″ high, has worked half a year. Credit: Lewis Hine

In South Carolina at the turn of the 20th century, children were permitted to work at any age in the summer months. The only stipulation was that each child attended school for at least four months a year, and could read and write.

Group of Child Workers in Cotton Mill — Credit: Lewis Hine

The Toxaway Mill was no different. Incorporated in 1902, it had grown in four years to having 16,128 spindles, 484 looms, 2,400 bales of cotton, and was creating a product with a value of $265,000 per year.

Little Spinner Girl — Credit: Lewis Hine

It employed 150 operators with a payroll of $42,000 — or about $5.38 per week per worker. The village which supported the mill had a population of five-hunderd. 110 were under the age of twelve.

Two of “helpers” in a Cotton Mill — Credit: Lewis Hine Doffer Boys — Credit Lewis Hine

Numismatic Specimens

Tony Chibbaro lists 13 different varieties of tokens from the Toxaway Mill Store. Based on engraving, styling, and planchet composition, it appears that the tokens were issued during three different eras. The varieties are listed in the following chart. The Chibboro Scale is used to denote rarity.

Below are several examples of Toxaway Mill scrip. Their grade ranges from Very Good to AU. Workers and their families were issued this scrip as payment for their work at the mill. They were redeemable at the Toxaway Mills Company Store.

All specimens were photographed using axial lighting with clear glass angled at 45 degrees.

Aaron Packard


History of Toxaway - History


Courthouse Falls - Transylvania County, North Carolina

You'll find us in the western North Carolina Blue Ridge Mountains. Transylvania County's 250 waterfalls, thousands of miles of laurel-lined trails and roads, outdoor adventures, first rate entertainment, and distinctive dining and shopping are just some of the things we invite you to explore in our charming mountain community. Known worldwide as the "Land of Waterfalls." Transylvania County was formed in 1861 from Henderson and Jackson counties. Its name is derived from the Latin words, trans meaning "across" and sylva meaning "woods." It is in the western section of the state and is bounded by the state of South Carolina and Jackson, Haywood, and Henderson counties. The present land area is 378.39 square miles and the population in 2010 was 33,090.

The first court was to be held at the home of B. C. Langford. Commissioners were named to select a site for the public buildings within five miles of W. P. Poor's store and to acquire land and lay out Brevard. Brevard has been the county seat ever since. In 1861, Representative Joseph P. Jordan, who was born on a farm near Blantyre in whata soon became Transylvania County, introduced a bill to the North Carolina House of Commons to establish a new county. Not only did he select a name for the new county, but his bill also provided a name for a new town for the county.

Petitioners in 1860 had declared the need for a new town to be located near "Rock Spring". Jordan choose the name "Transylvania" from Latin words meaning "over the trees" or "across the woods." "Brevard" was chosen as a tribute to a notable man, Ephriam Brevard, who was esteemed for drafting the Mecklenburg Resolves and was an officer in the Revolutionary Army and a citizen of renown. This bill was passed by both houses on February 15, 1861 and became a law.

The first official meeting of the Transylvania County court was held later that year on May 20th in a one room country store called "The Valley Store" at a place called Oak Grove. The petitioners for the county also got their new town. Alex F. England, Leander S. Gash, and Braxton C. Lankford jointly donated fifty acres for a new town site. Brevard grew slowly and started with only two or three stores, a new court house, a county jail, two churches, and a dozen residences.

In the early days there were very few roads and transportation was only by horse and ox drawn vehicles. Marketing was by wagon into parts of South Carolina, as far down as Charleston, where people would exchange products of the county for things that were needed in the home. There was no market for timber in the early days and much fine timber was cut and burned in order to clear the land for farming. The first timber carried to market from this county was floated down the French Broad River to Asheville, where it was sold. An attempt was made at one time to make the French Broad River navigable, and jetties were built in order that boats might come up the river. A boat called the Mountain Lily came to Brevard and returned, but no other trips were ever attempted.

The first railroad to come to Transylvania County was the Transylvania Railroad from Hendersonville to Brevard in 1899. The county voted $60,000 in bonds which were the first bonds ever issued by the county. To assist in building the railroad from Brevard to Rosman in 1900, the county voted $25,000 in bonds and the railroad was built onto Rosman.

With the coming of the railroad, lumber mills started operation and furnished the first employment other than farming for the citizens and also furnished markets for the timber. It was about this time that Joseph Silversteen came to the county and established his operations at Rosman.

About the same time, J. F. Hayes organized what was known as the Toxaway Company and they built the Franklin Hotel and what they called a turnpike road from Brevard to Lake Toxaway. They built Lake Toxaway and the Lake Toxaway Hotel in this county and the Sapphire and Fairfield Hotels in Jackson County, making these areas become a great tourist resort. Many excursion trains came from various parts of the country to Lake Toxaway.

During the entire history of the county, it has been a place where people came in the summer. Prior to the American Civil War, a hotel was built near what is known as Rockbrook and was burned during the war. Another was built at Buck Forest and many prominent people from South Carolina and other southern states came to these resorts.

From the records in Transylvania County it appears that the county, from its beginning, was in the hands of able and competent men. Their first acts were to provide for the common schools in the county. The county was divided into school districts and money apportioned to various districts and teachers were appointed to teach such length of time as the money would pay for. In those days the teachers boarded with the parents of the children and the salaries were very low.

Because of the insufficiency of tax money to carry on the schools many communities had subscription schools where the parents paid a definite amount for the pupil attending. In those days there were various kinds of schools. Someone who was a mathematician would go into the various communities and teach arithmetic school for two to four weeks in which nothing but that subject was studied. In that way in a short time the pupil gained considerable knowledge in arithmetic. Others would teach writing schools in the same manner. Singing schools were also taught in the communities, the teacher traveling from one place to another and teaching for about two weeks at a time.

The public schools were carried on throughout the history of the county, but the length of term was short and the payment of teachers was very low. The first bond issue for schools was voted by districts and started about the year 1906. This was during the time that T. C. Henderson was Superintendent of Schools. He did wonderful work in getting improved schools in all the districts and in consolidating some of the schools and building new school houses.


Lawsuits and Damages

A law suit investigated contributing causes for the dam break.

Two counties of South Carolina sued E. H. Jennings, a stockholder, director, and at one time vice president of the Toxaway Company for damages alleged to have resulted from the breaking of the dam at Lake Toxaway, in Transylvania County, on 13 August, 1916.

In 1902-1903 the Toxaway Company, a corporation, in which corporation the defendant was a stockholder, a director and vice president, built a dam 500 feet in length, approximately 60 feet in height, 260 feet at the base, with a crown of 26 feet, across the Toxaway River, which flows into Keowee River in South Carolina. This dam confined a body of water covering more than 640 acres, and varied in depth from 10 to 50 feet, and was more than 3,000 feet above sea level. The dam was built near the top of a rapidly declining shoal, and on a rock foundation. It was what is known as an earthen dam it had no rock or cement core, and only had a small stone wall about 3 feet in width and 3 feet high, extending along a part of the foundation from about 75 feet on west side of stream to about same distance on east side of stream.

Comrs. v. . Jennings, 107 S.E. 312 (N.C. 1921)
Supreme Court of North Carolina

The report says that while the lake was still filling, “a spring of water appeared near the center of the dam and on the east side of the river. No investigation was made as to its source, but same was incased in rock and cement and piped out at the lower edge of the dam, and this flowed continuously as long as the dam was there.”

Other “mineral springs” appeared near the bottom of the dam that caused “land slides” in the dam that were, 󈬎 feet in length, 8 to 10 feet in depth, cutting away a part of the crown or crest of the dam.” They would just fill them back in with more dirt.

At that time the road ran over the top of the dam, not on a bridge like it does now. The whole area was “forested,” with trees to stabilize the dam and the road.

Around July, 1911 there was a 4′ x 6′ “drop in”, that was 6′ to 8′ deep where the first “mineral spring” had formed in the dam. It was investigated and on the inside of the dam 󈫿 or 20 feet in depth, was in a mushy or soggy condition.” Jennings son blasted rock a few feet from the east end of the dam to fall into the lake. (This would be near where you park now.) The idea was to “prevent wave-action from cutting away the crest of the dam during high winds.”

Jennings son also had cinders dumped into the lake from the top of the dam. This was supposed to fill in the holes, kinda like the stuff you put into your radiator to fix a leak. According to the law suit, it worked for a while.

But when the dam burst, that’s where it burst.

The general rule of law in regard to this question is that if damages is caused by the concurring force of the defendant’s negligence, and some other cause for which he is not responsible, including the `act of God,’ the defendant is nevertheless responsible if his negligence is one of the proximate, concurring causes of the damage. And where loss is caused by the `act of God,’ if the negligence of the defendant mingles with it, as an active, cooperative, and concurring cause, he is still responsible.

Comrs. v. . Jennings, 107 S.E. 312 (N.C. 1921)
Supreme Court of North Carolina

If there is negligence, the defendant is liable for damages, even if without the ‘act of God’ there would have been no damage.

If you find from the evidence that there was at the dam, and in its vicinity, for a period prior to the break, an excessive, extraordinary rainfall, a rainfall which an ordinary prudent man, under the same circumstances and conditions, and in the same relation to the dam, would not have expected, and further find that had it not been for such rainfall the negligence of the defendant would have produced no damage to the plaintiffs, then the defendant would not be liable.

Comrs. v. . Jennings, 107 S.E. 312 (N.C. 1921)
Supreme Court of North Carolina

Huh? That sounds like it contradicts the previous paragraph.

‘The defendant would not be liable if the jury finds that were it not for excessive, extraordinary rainfall the dam would not have failed.

‘If the jury finds that this was rainfall which an ordinary prudent man, under the same circumstances and conditions would not have expected. And that had it not been for such rainfall the negligence of the defendant would have produced no damage to the plaintiffs, then the defendant would not be liable.’

Counsel discussed before us at some length the difference between ordinary care, the highest degree of care and gross negligence, but we deem it unnecessary to draw any distinction between them. It is all but ordinary care, which means that degree of care which a man of ordinary prudence would use in the same or similar circumstances. It must be that more care is required as the danger increases, and the degree of care in the particular case must be proportioned to the danger.

Comrs. v. . Jennings, 107 S.E. 312 (N.C. 1921)
Supreme Court of North Carolina

Who won? It looks like it was a mistrial. A new trial was ordered, but I couldn’t find it.

Flood Debris
Photo from TVA


ՊԱՏՄՈԹՅՈՆ

Lake Toxaway Charities has been a viable part of Lake Toxaway since 1975 when seasonal residents Ben and JoJo Walton began hosting an annual golf tournament to raise money for the local Toxaway EMS/Fire Department. Subsequent donations helped build the Toxaway Community Center and continued supporting the volunteer fire department, which at that time received no county funds.

This was the forerunner of today’s annual Lake Toxaway Charities Sports Day, which is followed by the Gala Dinner Dance hosted at Lake Toxaway Country Club. This event, now featuring tournaments for croquet, golf and tennis, currently involves over 400 participants and 50 volunteers and provides our community the opportunity to ‘give back’ to those in need in our Transylvania County.

In 2004 two Lake Toxaway residents each contributed $5000, matched by The Community Foundation of Western North Carolina, creating an endowment fund managed under the umbrella of the Transylvania Endowment. It has grown to nearly $100,000. Also in 2004, 28 local non-profit organizations – an increase of 12 from 1989 – received donations from LTC. As LTC’s outreach expanded, recipients were grouped into categories: Abused, Disabled and Indigent Medical Educational and Other.

As of its fiscal year-end 2018, LTC has donated over $2 million to 43 Transylvania County charities. This is a testament to the generosity of Lake Toxaway Estates residents, who care deeply about the greater community in which they live, whether seasonally or full-time. Lake Toxaway Charities continues to make a positive impact on the County’s charitable and non-profit organizations and the people who live and work among us.



Մեկնաբանություններ:

  1. Chafulumisa

    very useful information

  2. Maughold

    կուլնո

  3. Zulumuro

    Կարծում եմ՝ սխալներ եմ անում։ Մենք պետք է քննարկենք.

  4. Korrigan

    Դժվար է ասել։

  5. Bartley

    Լավ արեցիք, ձեր գաղափարը փայլուն է



Գրեք հաղորդագրություն